فلایتیو از وب‌سایت جدید خود رونمایی کرد

اواخر خردادماه بود که مدیرعامل جدید فلایتیو، «کامیار ایرانی»، خبر از رونمایی وب‌سایت جدید این مجموعه داده بود. او در نشست خبری فلایتیو درباره این تغییرات اعلام کرده بود که «بهبود رابطه کاربری» اصلی‌ترین هدف آن‌ها در بازطراحی سایت فلایتیو است.

در نسخه‌ جدید، نتایج جستجوی پرواز، هتل یا قطار، به‌صورت خودکار با توجه به مبدأ و مقصد شما به «داخلی» و «خارجی» تغییر می‌کند. درواقع نیازی نیست تا کاربر به بخش سفرهای داخلی یا خارجی سر بزند و همه‌چیز به‌صورت اتوماتیک و در سریع‌ترین حالت ممکن رقم می‌خورد. این موضوع باعث شده است تا هم حس سردرگمی کاربران کمتر شود و هم سرعت خرید بلیت افزایش پیدا کند.

افزایش سرعت یکی از فاکتورهای اصلی این تغییرات در نسخه سوم فلایتیو است و آن‌طور که اعلام شده، سرعت وب‌سایت حداقل سه‌برابر نسبت به قبل افزایش یافته است. حالا با گشت‌وگذار در وب‌سایت فلایتیو، تجربه خرید سریع‌تر و لذت‌بخش‌تری برای کاربران رقم می‌خورد. همچنین مسیری که کاربران در فلایتیو برای رزرو و یا واردکردن اطلاعات مسافرین طی می‌کنند، ساده‌تر شده است.

در بخش جستجوی پروازها فیلترهای گوناگونی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند جستجوی خود را بنا به درخواست‌های خود محدود کنند و زودتر به نتایج مطلوب خود برسند. فیلترهایی نظیر زمان حرکت، تعداد توقف، ایرلاین و… ازجمله این فیلترهای در نظر گرفته شده هستند.

یکی از نکاتی که در بازطراحی وب‌سایت فلایتیو به آن توجه شده، تغییرات گسترده در بخش جستجوی هتل‌هاست. این بخش به‌طور کلی دگرگون شده و حالا با جلوه‌های بصری بهتر می‌تواند دید بهتری برای جستجو و رزرواسیون هتل به کاربران ارائه دهد. جستجوی هتل‌ها در فلایتیو فیلترهای گوناگونی دارد و کاربران می‌توانند در این فیلترها جدا از انتخاب محدوده قیمت برای جایی که قصد رزرو آن را دارند، جستجوی خود را به نکاتی نظیر تعداد ستاره هتل موردنظر خود نیز محدود کنند.

وب‌سایت جدید از فلایتیو از روز شنبه، ۱۰ تیرماه، در دسترس کاربران است و ویژگی‌های جدیدی را که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، در خود گنجانده است. برای بازدید از این وب‌سایت می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار بیشتر

فلایتیو

مدیرعامل جدید فلایتیو معرفی شد

در جلسه‌ی معارفه‌ی مدیرعامل جدید فلایتیو، برنامه‌های جدید این شرکت اعلام شد. به‌گفته‌ی کامیار ایرانی نسخه‌ی جدید سایت فلایتیو در تابستان امسال رونمایی می‌شود که

فلایتیو

فلایتیو از وب‌سایت جدید خود رونمایی کرد

اواخر خردادماه بود که مدیرعامل جدید فلایتیو، «کامیار ایرانی»، خبر از رونمایی وب‌سایت جدید این مجموعه داده بود. او در نشست خبری فلایتیو درباره این

شرکت‌های ما

حوزه گردشگری

حوزه بلاکچین

حوزه بازرگانی

حوزه استارتاپ