مدیرعامل جدید فلایتیو معرفی شد

در جلسه‌ی معارفه‌ی مدیرعامل جدید فلایتیو، برنامه‌های جدید این شرکت اعلام شد. به‌گفته‌ی کامیار ایرانی نسخه‌ی جدید سایت فلایتیو در تابستان امسال رونمایی می‌شود که در‌زمینه‌ی تجربه‌ی کاربری مشتری کیفیت بهتری ارائه خواهد داد.

ایرانی، مدیرعامل پیشین شرکت آمادئوس ایران، در جلسه‌ی معارفه‌ از سوابق کارش در این شرکت و نیز برنامه‌هایش برای فلایتیو سخن گفت.

ایرانی اعلام کرد که از حدود ده سال گذشته سرویس سفر آنلاین به‌واسطه‌ی ارائه‌ی محصول براساس نیاز مشتری شکل گرفته و توجه اصلی تا‌به‌حال بر نیازهای اساسی بوده است:

تمرکز امسال ما بر Costumer Discovery است تا آن دسته از نیازهای مخاطبان را مطالعه کنیم که به آن‌ها توجهی نشده است و نیازهای دیگری را بتوانیم پوشش بدهیم؛ نیازهایی مثل جست‌وجو بر‌اساس نیازهای مشتری که قصد داریم آن‌ها را ایجاد کنیم. در نسخه‌ی جدید فلایتیو، روی این نیازها بیشتر تمرکز می‌‌کنیم.
او افزود این شرکت قصد دارد با مطالعاتی در‌زمینه‌ی هوش مصنوعی از این فناوری در خدمات پس از فروش استفاده کند.

ایرانی به سفرهایی اشاره کرد که برای مشتریان پیچیدگی بیشتری دارد. وی گفت:

برخی از مسیرها در فرایند خرید پیچیدگی‌های بیشتری دارند و مشتری به مطرح‌کردن سؤالات بیشتری نیاز دارد. ما تصمیم گرفته‌ایم که در خدمات پس از فروش و پیش از فروش با ماشین لرنینگ آموزش‌هایی بدهیم تا بتوانیم به سؤالات مشتریان بهتر پاسجواب دهیم.
به‌گفته‌‌ی ایرانی، سؤالات مردم درباره‌ی سفر در دوران کرونا بیشتر درباره‌ی این بیماری و رفتار کشورهای مختلف درزمینه‌ی مدرک واکسن بود و این روزها مثلاً سؤالاتی درباره‌ی ویزا و پاسپورت می‌کنند که با فناوری جدید بهتر و راحت‌تر می‌توانند پاسخشان را دریافت کنند.

علی کشفی، هم‌بنیان‌گذار فلایتیو، هم اعلام کرد که به‌زودی گزارش دوسالانه‌ی این شرکت منتشر خواهد شد. وی گفت در سال ۱۴۰۱ در‌زمینه‌ی پروازهای داخلی رشد کمتری مشاهده شده است که اتفاقات سال گذشته در آن مؤثر بود؛ اما با‌توجه‌به اینکه سال ۱۴۰۰ متأثر از کرونا بود، برای آن رشد حاصل شده است. با‌این‌حال، نمی‌توان این سال را مبنا قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار بیشتر

فلایتیو

مدیرعامل جدید فلایتیو معرفی شد

در جلسه‌ی معارفه‌ی مدیرعامل جدید فلایتیو، برنامه‌های جدید این شرکت اعلام شد. به‌گفته‌ی کامیار ایرانی نسخه‌ی جدید سایت فلایتیو در تابستان امسال رونمایی می‌شود که

فلایتیو

فلایتیو از وب‌سایت جدید خود رونمایی کرد

اواخر خردادماه بود که مدیرعامل جدید فلایتیو، «کامیار ایرانی»، خبر از رونمایی وب‌سایت جدید این مجموعه داده بود. او در نشست خبری فلایتیو درباره این

شرکت‌های ما

حوزه گردشگری

حوزه بلاکچین

حوزه بازرگانی

حوزه استارتاپ