تسویه آنی کاربران در «اکسکوینو»؛ جایی که هر ثانیه ارزشمند است

مزایای تسویه آنی اکسکوینو

دسترسی شبانه‌روزی، حتی در روزهای تعطیل: دیگر نیازی به انتظار برای آغاز ساعات کاری و هماهنگ شدن با سیکل‌های پرداختی بانک‌ها نیست. کاربران اکسکوینو هم‌اکنون می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی وجوه خود را برداشت و با اطمینان بیشتری آن‌ها را مدیریت کنند.

همراهی با جریان‌های لحظه‌ای بازار: برخلاف بازارهای سنتی مانند اوراق بهادار، طلا و …، بازارهای ارزهای دیجیتال محدودیت ساعتی ندارند و به‌صورت ۲۴ ساعته فعال هستند. بنابراین، برداشت‌های فوری این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند با سرعت بیشتری به اتفاقات و تغییرات بازار واکنش نشان دهند. این موضوع موجب می‌شود تا تصمیمات به‌موقع بگیرند و با جریان روندهای نوظهور سرمایه‌گذاری حرکت کنند.

پشتیبانی با پروتکل‌های امنیتی پیشرفته: امنیت کاربران همواره یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های اکسکوینو است. همانند کلیه قابلیت‌های دیگر این پلتفرم رمزارزی، کلیه برداشت‌های فوری نیز برای محافظت از دارایی‌ها، حتی در روزهای تعطیل و آخر هفته، توسط پروتکل‌های امنیتی پیشرفته پشتیبانی می‌شوند

افزایش کاربر محوری: توسعه قابلیت تسویه آنی، یکی از تعهدات اکسکوینو برای بهبود تجربه کاربر و افزایش کاربر محوری است. استفاده از این قابلیت نشان‌دهنده تعهد این پلتفرم به خدمت به جامعه و تضمین‌کننده این است که هر کاربر، در هر ساعت از شبانه‌روز، تنها چند کلیک با برداشت دارایی خود فاصله دارد.

اکسکوینو در طول ۶ سال فعالیت خود، با بهره‌گیری از به‌روزترین و پیشروترین تکنولوژی‌های روز، سهم ویژه‌ای در تغییر چشم‌انداز ارزهای دیجیتال در ایران دارد. این پلتفرم همواره در تلاش بوده تا با در دسترس قرار دادن دارایی‌های کریپتویی و پاسخگویی به نیاز کاربران، بستر معاملاتی مطمئنی را فراهم کند. این پلتفرم رمزارزی هم‌اکنون با پشتیبانی از بیش از ۲۶۰ رمزارز و ۲۲۰ جفت‌ارز، یکی از متنوع‌ترین کیف‌پول‌های موجود در بازار را به جامعه رمزارز ایرانی ارائه می‌دهد.

پلتفرم ارز دیجیتال اکسکوینو به‌تازگی با رونمایی از ویژگی دمو تریدینگ یا همان بازار آزمایشی این فرصت را به علاقه‌مندان به یادگیری بازار رمزارزها و همچنین کاربران خود داده بود تا با استفاده از ۱۰،۰۰۰ تتر مجازی (V-USDT)، در محیطی مشابه بازار واقعی، رمزارزهای محبوب بازار را بخرند، بفروشند و معامله کنند که با استقبال ویژه‌ای نیز روبه‌رو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار بیشتر

فلایتیو

مدیرعامل جدید فلایتیو معرفی شد

در جلسه‌ی معارفه‌ی مدیرعامل جدید فلایتیو، برنامه‌های جدید این شرکت اعلام شد. به‌گفته‌ی کامیار ایرانی نسخه‌ی جدید سایت فلایتیو در تابستان امسال رونمایی می‌شود که

فلایتیو

فلایتیو از وب‌سایت جدید خود رونمایی کرد

اواخر خردادماه بود که مدیرعامل جدید فلایتیو، «کامیار ایرانی»، خبر از رونمایی وب‌سایت جدید این مجموعه داده بود. او در نشست خبری فلایتیو درباره این

شرکت‌های ما

حوزه گردشگری

حوزه بلاکچین

حوزه بازرگانی

حوزه استارتاپ