«دمو تریدینگ» اکسکوینو با ۱۰ هزار تتر مجازی شروع شد؛ مجازی ترید کن، واقعی حرفه‌ای شو!

در امکان جدید اکسکوینو که بازار آزمایشی نام دارد، تمامی امکانات اکسکوینومارکت فعال است و جفت‌ارزهای این بازار آزمایشی به‌صورت مجازی یا Virtual پیاده‌سازی شده است. هر کاربر می‌تواند تا ۱۰ هزار تتر مجازی یا V-USDT به حساب خود اضافه کند و با این مبلغ، به ترید آزمایشی با تمام امکانات اکسکوینومارکت بپردازد؛ امکاناتی مثل سفارش محدود، سفارش آنی، سفارش حد سود و ضرر و سفارش‌گذاری OCO.

کاربران هم‌چنین می‌توانند تاریخچه تمام خرید و فروش‌های خود را مشاهده کنند تا براساس عملکرد تمرینی خود، بهترین استراتژی را برای بازار واقعی و ترید کردن در آن برنامه‌ریزی کنند.

اکسکوینو با بیش از ۶ سال سابقه در حوزه معاملات رمزارز و پشتیبانی از بیش از ۲۶۰ رمزارز و ۲۳۵ جفت‌ارز، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی رمزارز در کشور است.

برای ورود به بازار آزمایشی ترید اکسکوینو و تجربه امکانات اکسکوینومارکت به‌صورت دمو، فقط کافی است در وب‌سایت اکسکوینو حساب کاربری بسازید تا بتوانید از تمامی امکانات اکسکوینومارکت و بازار آزمایشی به‌راحتی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار بیشتر

فلایتیو

مدیرعامل جدید فلایتیو معرفی شد

در جلسه‌ی معارفه‌ی مدیرعامل جدید فلایتیو، برنامه‌های جدید این شرکت اعلام شد. به‌گفته‌ی کامیار ایرانی نسخه‌ی جدید سایت فلایتیو در تابستان امسال رونمایی می‌شود که

فلایتیو

فلایتیو از وب‌سایت جدید خود رونمایی کرد

اواخر خردادماه بود که مدیرعامل جدید فلایتیو، «کامیار ایرانی»، خبر از رونمایی وب‌سایت جدید این مجموعه داده بود. او در نشست خبری فلایتیو درباره این

شرکت‌های ما

حوزه گردشگری

حوزه بلاکچین

حوزه بازرگانی

حوزه استارتاپ